Wist je dat je een clubhuis van een golfbaan als marketing tool kan gebruiken?

Vorige week was ik lekker een dagje in Laren NH en had ik afgesproken met Kathleen bij George LA www.cafegeorge.nl Kathleen is de eigenaresse van Hampton Design. Zij is het creatieve brein achter dit hele concept. De basis voor haar werk is ontstaan gedurende haar tijd in New York op Parson’s School of Design.

1003698_213860878763566_322234424_n

Ze vertelde dat het belangrijk is dat het clubhuis een van de belangrijkste inkomstenbronnen is voor een golfbaan en dat het clubhuis een sterk (maar tot nu toe vaak miskend/onderschat) marketing tool is. Hier heeft ze natuurlijk absoluut gelijk in, een clubhuis hoeft ook niet alleen gebruikt te worden voor golfers, vaak kan je hier heerlijk lunchen, dineren met een prachtig uitzicht en ook nog eens genoeg ruimte om te parkeren.

Kathleen heeft onder andere het clubhuis van Golfbaan Naarderbos een nieuwe impuls gegeven. Met zo’n top locatie en prachtig uitzicht wil je natuurlijk ook binnen genieten. Kathleen heeft hier absoluut voor gezorgd.

Golfbaan Naarderbos

Golfbaan Naarderbos

Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat het renoveren van het clubhuis een nieuwe impuls geeft.

De kracht van /of de expertise van Hampton Design is het proces van het optimaliseren van functionaliteit en sfeerbeleving om het rendement te vergroten, wat o.a. resulteert in aantrekking van nieuwe en het behouden van bestaande golfers en gasten.

Hampton Design speelt met een inrichting op maat in op de behoeften die wezenlijk zijn bij de positionering: is het een club (ledenbaan) of een pay&play (greenfee baan), is er vooral een zakelijk of sociaal netwerk op de baan. En nog veel meer om te komen tot de juiste inrichting/routing.

Kathleen is natuurlijk ook een ster in renoveren van bijvoorbeeld, kantoren, skyboxen etc.

Wil jij ook gebruik maken van haar expertise, dan verwijs ik je graag naar www.hamptondesign.nl 

Schermafbeelding2014-09-11om165325